Retourneren

Hoe retourneer ik iets van Betaalbarekralen?

Retourneren bij Betaalbarekralen kralen groothandel

Wij streven natuurlijk altijd naar een volledige klanttevredenheid.

Door onze eerlijke prijs – service – kwaliteit verhouding hebben we als groothandel daarom ook weinig retourzendingen.

 

Hoe kan ik iets terugsturen?

Mocht je toch graag iets willen retourneren, dan kan je de retour via onderstaande link aanmelden:

 

www.retourneren.nl/betaalbarekralen

 

Vanaf 1 maart 2024 is een bijgevoegd formulier vereist voor de verwerking van retouren. Zonder dit formulier worden retouren niet behandeld. (via de link beschikbaar)

Hieronder kun je onze retourvoorwaarden vinden:

1. Retournering is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

 

2. De kosten en risico's van de retourzending zijn voor de koper; schade of verlies tijdens transport valt niet onder de verantwoordelijkheid van het bedrijf.

 

3. Retourartikelen moeten in goede staat en in de originele, onaangebroken verpakking teruggestuurd worden. Wij accepteren geen aangebroken verpakkingen, deze worden niet vergoed.

 

4. Indien je door het aankoopbedrag recht had op een staffelkorting is het mogelijk dat het aankoopbedrag door de retourzending onder een bepaalde kortingsschaal komt. Hierdoor kan de korting deels of zelfs in het geheel vervallen. Dit wordt verrekend met het tegoed.

 

5. In geval van retourzending ontvang je een tegoed in je winkelmandje. Deze kan worden gebruikt bij een volgende bestelling.

 

Is het artikel defect of beschadigd? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice: info AT betaalbarekralen DOT nl  

 

Zending geweigerd?

Indien u zelf het pakket weigert bij aflevering of als u uw pakket niet binnen de vastgestelde tijd afhaalt bij het afhaalpunt, dan zijn de verzendkosten en de kosten van de retourzending voor eigen rekening. Deze kosten worden ingehouden op het te verrekenen bedrag van de retourzending.