Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling

Als je normaal gesproken op werkdagen voor 17:00 uur besteld dan verwerken we jouw bestelling dezelfde dag. Post NL doet er normaal gesproken 1 a 2 werkdagen over om je pakket bij jou te bezorgen. Vanwege het Corona virus kan het momenteel langer duren dan dat je van ons gewend bent. Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog niet ontvangen? Mail dan naar onze klantenservice.

 

Hoe stuur ik artikelen retour

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Het kan gebeuren dat een artikel niet volledig naar wens is. Je mag dan de artikelen retour sturen samen met een kopie van de factuur, binnen 14 dagen na de verzending van je bestelling. Op deze factuur dien je duidelijk te vermelden welk artikel/welke artikelen je retour stuurt. Wij accepteren enkel artikelen in de originele onaangebroken verpakking. Graag willen we je verwijzen naar onze volledige retourprocedure. Klik hier

Mag ik als particulier bestellen op jullie website

Als groothandel leveren wij aan zakelijke klanten met een BTW-nummer of een KVK-nummer. Als particulier kunt u helaas niet bij ons bestellen.


Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar onze klantenservice.
Vermeld duidelijk in je mail het ordernummer van je bestelling, met de artikelnummers van de missende items en het aantal verpakkingen wat je mist. Zo kunnen wij het probleem samen met je oplossen.

 

Ik ben niet tevreden met de ontvangen artikelen, wat nu

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je artikelen. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar onze klantenservice. Vermeld duidelijk in je e-mail het ordernummer van je bestelling, met het artikelnummer van de desbetreffende artikelen. Indien je een opmerking hebt over de kwaliteit en kleur van het artikel stuur dan a.u.b. een duidelijke foto op een witte achtergrond mee in je mail.

 

Wat kan ik doen wanneer ik het verkeerde artikel heb ontvangen

Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar onze klantenservice. Vermeld duidelijk in je e-mail het ordernummer van je bestelling, met het artikelnummer van de artikelen die je verkeerd hebt ontvangen en de artikelnummers van de artikelen die het eigenlijk hadden moeten zijn.   

 

Bij het artikel wat ik wil bestellen staat ‘tijdelijk niet op voorraad’, wanneer is dit artikel weer terug op voorraad?

Om snel op de hoogte te zijn of een artikel weer beschikbaar is, kun je het beste de link "email mij indien voorradig" aanklikken.

Je krijgt dan automatisch bericht als wij het betreffende artikel weer op voorraad hebben.

 

Hoe zorg ik ervoor dat mijn artikelen zo min mogelijk verkleuren?

Helaas kunnen sieraden verkleuren na verloop van tijd. Verkleuring kan komen doordat het sieraad tijdens het gebruik en/of dragen in aanraking komt met water, parfum of andere cosmetische artikelen. Ook kan de zuurgraad van de huid hier een rol in spelen.

Wat je het beste kunt doen is er voor zorgen dat je de artikelen op droge plekken bewaard en in de schaduw. Je kunt eventueel onze sieraaddisplays en opbergboxen gebruiken om zo je sieraden goed op te bergen.